Borettslaget Heimdal ll
  • Søk
  • Forsiden
  • Oppslagstavle
  • Kontakt & informasjon om styret
  • Bygg & teknisk info
  • Praktisk informasjon
  • Fasiliteter & fellesrom
  • Regler, retningslinjer & instrukser
  • Vaktmester, leverandører & rammeavtaler
  • Pågående prosjekter: Vindusrehabilitering
  • Engasjer deg
  • Søk
  • Forsiden
  • Oppslagstavle
  • Kontakt & informasjon om styret
  • Bygg & teknisk info
  • Praktisk informasjon
  • Fasiliteter & fellesrom
  • Regler, retningslinjer & instrukser
  • Vaktmester, leverandører & rammeavtaler
  • Pågående prosjekter: Vindusrehabilitering
  • Engasjer deg
  1. Hjem
  2. Praktisk info: Søppelhåndtering, nøkler, internett, betalingskort m.m.
  3. Nøkler, dørklokker & betalingskort til vaskerier og badstuer

Nøkler, dørklokker & betalingskort til vaskerier og badstuer

Kjøp og bestilling av nøkler i borettslaget

Borettslaget byttet låssystem høsten 2021 i alle gårder utenom Tøyengata 32. Prosessen med å bytte låssystem til alle fellesrom fortsetter i 2022 og 2023.

Nye andelseiere oppfordres til å sende en e-post til nokkel@heimdal2.no hvor de oppgir sitt andelsnummer og fargen på brikkene de har mottatt ved overtakelse. Så får man bekreftelse tilbake om at dette er alle brikkene som er registrert på andelen og hjelp til å sperre / bestille erstatningsbrikker om noen ikke er overlevert.

Det fulgte med tre nøkkelbrikker som standard til alle andeler. For å bestille nye brikker eller erstatte brikker du har mistet gjør du dette:

  • Send epost til nokkel@heimdal2.no. og oppgi om du trenger å erstatte en brikke eller bestille en ny. Har du mistet en brikke så er det viktig at vi bestiller en erstatning i samme farge, slik at tapte brikker kan slettes. 
  • Husk å oppgi andelsnummeret ditt, og sende e-posten fra samme adresse som du har registrert på USBL Min side slik at vi er sikre på at bestillingen kommer fra en andelseier.
  • Nøkkelbrikkebestillingen sendes videre til låsleverandøren vår i Dronningensgate 25, Låshuset Sikkerhetssenter.   
  • Låshuset tar kontakt med dere som sender bestilling ved spørsmål eller når brikken er klar for henting. Prisen for en brikke er ca 225,- pr. stk (pris sist oppdatert i 2021).  

NB! Det er viktig at tap av nøkkelbrikker varsles så de kan slettes i systemet og ikke kommer på avveie. Ved å melde fra kan sikkerheten vi investerer i holde seg høyere enn med vanlige nøkler. Det koster ingen ting at vi sletter / inaktiverer brikker som er tapt.

Oppdatering av nøkkelbrikker

Om du mister tilgang med nøkkelbrikkene dine kan det hende de trenger å oppdateres. Det gjør du ved å gå til leseren ved inngangen til vaktmesterkontoret Gamle Oslo Servicesentral i Heimdalsgata 36. Leser er festet på veggen ved gangporten. Hold brikken(e) der lenge nok til at det lyser grønt lys. Oppdatering tar lengre tid enn "vanlig" bruk.

Hvis brikkene fremdeles ikke fungerer etter oppdatering ta kontakt på nokkel@heimdal2.no 

 

Navn på dørklokke

For å bytte navn på ringeklokka vennligst ta kontakt med vaktmesteren enten på e-post: leif@vaktmesterandersen.no eller telefon 919 05 390. NB! Når du sender forespørsel husk at dørklokkesystemet kun tillater opptil 16 bokstaver (inkludert mellomrom).

 

Betalingskort til vaskerier og badstuer

Betalingskort til vaskerier og badstuer får du kjøpt og fylt på hos Gamle Oslo Servicesentral. Én time i vaskeri og badstue koster 25 kroner. Max beløp man kan fylle på betalingskortene er kr. 900.

  • Boligbyggelaget Usbl
  • Cookies og personvern
  • Admin
Hjemmeside fra Borettslag.net